Roland DIONET 09.10.09 17:41
Salut à ti’zot et à tertous
Je vais faire un tio rappel vite fait sur un sujet qui m’tient à cœur, parce que le film qui sort ed’ Dany Boon "Bienvenue chez les Ch’tis" y laisse apenser equ’ Lens, par exemple, c’est dans ch’ Nord. (Bin vainon, ti pourra trifouiller pindan eun peille pour el ’trouver là) !
A c’t’heure, en effet, y paraît qu’y a eun scène tournée au stade Félix Bollaert, au milieu des "sang et or".
Bon alors, min fieux, min tio bilouttes, c’est pas vrai !
LE RC Lens, vainon, cheto des Boyaux rouches, et pas des cht’is ! Et ch’est pas parele.
"62 Méfie-teu" !
Lens, c’est dans le pas ’d’calais et pas dans ch’Nord.
Et d’ailleurs la région elle s’appelle "région nord-pas-de-calais".
C’est pas parce que c’est au nord (géographique) qu’y faut met’ el ’Pas de calais (ch’est min coin, j’l’aime bien mi) dans "ch’ Nord" !!!
Même si l’ "patois", cheto l’picard ou l’ch’timi, arrsemble, surtout dans chés mines (et les mines y’en a pas qu’ dans l’Nord hein), quand même, chuis pas brindezingue ni babache...
alors voilà camarades, amis, bilouttes faut pu vous tromper hein !
J’vous laisse sur ça, mi j’trouve qu’c’est quand même ben plus bio que l’nouveau "tube" "tout ch’ti la qui p****" (même si c’est marrant) enfin mi ,quand j’l’acoute, j’éto émue comme pas permis, et ça m’fait toujours chialer .
"Dors min p’tit Quinquin Min p’tit pouchin min gros rojin Te m’fras du chagrin si te ne dors point ch’qu’à d’main.
Ainsi l’aut’ jour, eun pauv’ dintelière, In amiclotant sin p’tit garchon Qui d’puis trois quarts d’heure, n’faijot qu’braire, Tâchot d’lindormir par eun’ canchon. Ell’ li dijot : Min Narcisse, D’main t’aras du pain d’épice Du chuc à gogo Si t’es sache et qu’te fais dodo.
Dors min p’tit Quinquin Min p’tit pouchin min gros rojin Te m’fras du chagrin si te ne dors point ch’qu’à d’main.
Et si te m’laich eun’bonn’ semaine, J’irai dégager tin biau sarau, Tin patalon d’drap, tin gilet d’laine Comme un p’tit milord te s’ras farau J’t’acaterai, l’jour de l’ducasse Un porichinel cocasse, Un turlutu, Pour jouer l’air du capiau-pointu."
Allez, eun’ baisse à tertous hein